Hai sa vorbim despre viatza, defapt hai sa mâncam si noi un rahat vechi de 1000 de ani, stiti ce se spune despre vin, cu cât e mai vechi cu atat e mai bun dar cu cat e mai vechi cu atat mai mult ai sansa sa gasesti in sticla otet. Sunt departe de tara natala, departe de amici si oamenii care conteaza si am norocul sa fiu eliberat de factorul sentimental in ceea ce priveste procesele cognitive.
Da, e simplu acum daca lumea ma ignora si eu o ignor pe ea, daca lumea e javra cu mine eu o ignor, daca lumea nu are loc de mine eu o dau la o parte, daca lumea imi vrea raul eu am sa pun in aplicare vechea vorba romaneasca ¨decat sa moara mama mai bine sa moara mata!¨. deci cum spuneam eu am gasit otetul in loc sa gasesc marile cunostinte filozofice despre viatza. vorba unu amic ¨cacat¨. asta e lumea un cacat mare care pluteste.
Sunt plictisit la 19 ani de animalele astea bipede cu care ma aseman din punct de vedere fizic, le mai si auzi ca urla ca la zoo. aaa, sa nu uite si detest pasaricele in calduri care renunta la o prietenie adevarata pt un morcov bine plasat intre.... (Alina stie... adika Alina stie despre ce e vorba nu unde e plasat morcovul) si neaparat morcovul sa fie de la Iasi Brasov si altele :))
dragii mei colegi de rasa ca nu va pot spune oameni cand o sa renuntati la instinctele astea de animale proaste si dobitoace va rog sa imi spuneti. Atunci eu am sa strig
¨MAMA TE ROG MAI NASTE-MA SI DE DATA ASTA¨ (mai schimbam topica ca nu fie ca in Iona)


1 comentarii:

Darkye spunea... august 17, 2009 5:52 p.m.

=))
N-ai idee cat m-ai inveselit cu postul asta =))
Sper s-o vad portocalie de la cati morcovi a "infulecat" :))
P.S alt verb in afara de ala nu gasesc,restul sunt triviale :))

Trimiteți un comentariu