Au trecut 10 zile de cand nu am mai apasat nici o tasta ... astea 10 zile au fost de toata rusinea .. mi'am inceput pastele ravasit de sentimente. acum am priceput cat de tare doare sa te loveasca cineva peste degete cu ciocanul zi dupa zi si cat de repede cateva vorbe bune inchid rana. cea ma importanta realizare a fost ca am reusit sa imi pun ordine in sentimente. DA o sa va parasesc... odata in viatza o sa fiu egoist .. si poate nu o fiti constienti ca nu mai sunt langa voi. acum e prea tarziu pt ca deja pe spate imi cresc muguri de aripi si sufletul imi este brazdat de idealuri precum libertatea. am sa sterg cu buretele tot ce a fost romania, mai putin acei prieteni care merita. pt ca nu e frumos sa uiti un prieten bun care ti'a fost alaturi, care a numarat cu tine fiecare lacrima si cadenta ei


3 comentarii:

Anonim spunea... aprilie 25, 2009 10:28 p.m.

4 DAY DIET PLAN - enjoy fast effective weight loss this weekend. Thank you for visiting!

Anonim spunea... iunie 15, 2009 11:11 p.m.

Zau? ;)

Anonim spunea... iunie 15, 2009 11:13 p.m.

nu mai pune coduri d-astea, cand vreau sa dau un comentariu. Ma pis pe ele

Trimiteți un comentariu