acum cateva zile sictiream agale penita in niste coli mototolite vorbind despre iubire, nu orice fel de iubire ci una care nu credeam ca o sa imi fie vrodata impartasita... colega de banca imi citea din cuvinte, ba se emotiona, ba ma mistocarea..... ehh.. asta e viata .. era o seara de cacao pt mine asa ca nu prea am dormit .. pe la ora 5 pe ecranul laptopului se deschide o fereastra. continea un mesaj simplu ¨vino la mine¨. totusi era ora 5 si dupa o noapte de nesomn sa deplasez balena nu e chiar indicat, si nah uite ca la pe la 5 si un sfert cutreieram orasul, cu pasi grabiti catre o implinire veche de 8 ani de zile.... doua ore mai tarziu acelasi om, aceasi pasi, dar alte ganduri refaceau in sens invers traseul meu. vorbesc asa despre mine pt ca sincer din seara aceea nici eu nu ma mai recunosc. in acest moment sunt ca un copil cu jucaria lui maine poate o sa fiu tot acel copil dar sunt mai mult ca sigur ca in cateva zile acea jucarie o sa devina parte a trecutului pt mine, si spun asta pt ca acum ca te'am avut jucarie, o sa vreau ceva nou, iar tu jucaria mea o sa fi mereu o parte din sufletul meu, o iubita eliberata de un destin ce se anunta tragic


1 comentarii:

Darkye spunea... aprilie 09, 2009 2:41 p.m.

I know what you did last summer,my friend :))
Take care >:D<

Trimiteți un comentariu