Mda mai .... hai sa dau vina pe marijuana si sa zic ca de la ea sunt confuz si asa mai departe ...
cum as putea eu sa ii spun unui bun prieten ca ma calca pe nervi cu lipsa lui de modestie si mai ales ma streseaza aparentele astea la el.
eu inteleg ca te'ai pus bine acolo unde esti.. esti diferit ca deștept nu esti, si esti genul care se p.sha contra vântului, dar de ce puii mei de gasca albastra te porti cu mine de parca eu sunt un pulete lipsit de cultura.... mama masii de modestie :))
eu inteleg ca nu esti sobolanul ala de laborator lipsit de personalitate care nu vrea sa faca labirintul din experiment dar hai sa fim serioși .. ce te costa sa fi si tu un om ca toti oamenii?
daca toti sunt asa de ce vrei sa fi tu altfel?... esti original... esti pe dracu ..... ai grija ca nici eu nu iti mai suport superioritatea asta intelectuala
(vezi cazul altei destepte care a elaborat teoria filozofica a carnatului de 10 cm)


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu