nu stiu de ce, dar totuși miroase a 212
si sufletul simte asta și fiecare celula din mine simte asta
o amintire plăpânda și trista se ridica sacadat prin puzderia de amintiri, am crezut ca am uitat.
ah.. ¨a uita¨ ce chestie frumoasa, de ce nu putem sa uitam?
și totuși miroase a 212.
romania, liceu, petreceri, chiuluri, tigari si cafele miros a 212
hai vino cu mine in timp si vei intelege de ce viata mea miroase a 212
plăcerea mea a rămas pe o strada întunecata, plăcerea mea a lăsat un parfum pe
care nu îl înțeleg, a lăsat o urma de satisfactie.
implinirea miroase a 212

(textul nu este recomandat celor care se plictisesc repede
dar mai ales celor care nu vad in spatele cuvintelor)


2 comentarii:

Darkye spunea... septembrie 27, 2009 9:55 p.m.

Cred ca stiu la ce te referi prin acest 212. Sau,mai bine zis,la cine :-?
Cineva mai "passion pour chocolat",daca intelegi ce vreau sa spun.

Am nimerit? ;;)

emma spunea... septembrie 30, 2009 10:25 p.m.

da, dar nu prea as vrea sa ai dreptate si totusi miroase a doi unu doi :P

Trimiteți un comentariu