De ce votez Base ?
1. il votez pt ca e singurul ca imi inspira incredere

2. pt ca stie sa iti stranga mana cand te saluta fara sa te faca sa te simti inferior

3. pt ca e vertical

4. si pt ca merita

5. crede in mine si asta ma face sa ma simt important (crede in tineret)

in campania asta Presedintele Basescu este cu mult superior. imi place tipul asta de campanie,
nu este agresiv, si nu este disperat al celorlalti candidati,
faptul ca are in spate o armata intreaga de tineri care cred in el si care fac voluntariat pt campania lui este un punct forte. noi tinerii suntem democrati.
in campania asta Base este un adevarat domn.
daca ar fi sa ii asociez un caine Base este tipul acela de Saint Bernard bland si cu o experienta ce iti ofera o siguranta care te determina sa pui stampila pe el.

app Geoana este este King Charles Spaniel lui ILICI (vezi aici) iar Crin pudelul iubit al Adinei Valean :P (vezi aici)

nota de sinceritate
sunt membru pdl prahova asa ca nu te lua de Roberta Anastase :D :D


1 comentarii:

daniela spunea... octombrie 28, 2009 4:11 p.m.

pe mine nu trebuie sa ma convingi. eu, oricum, votez Base. dar imi place felul in care ai scos in evidenta calitatile pe care le are :). pentru calitatile lui si pentru el, eu merg si il votez. hai la vot!

Trimiteți un comentariu