I love to dance with u ….

Da, e doar o melodie un mixt romanesc ce ma aduce mereu pe plaiurile natale, melodia asta imi aduce aminte de liceu si de ce pauzele de tigare dintre doua ore de limba romana stresante cu o doamna stresanta si ciufulita sau mai bine zis de la o doamna plina de frustrari si nehotarata in sentimente

Cand m’am apucat sa scriu acest post eran mai mult decat sigur ca iar o sa ma plang ca o vita beteaga de cat dor am de tara.

Idee este ca realizez ca nu de tara imi este dor cat imi este dor de putinii mei amici.

Sunt trist melancolic si vai de capul meu, (bine ca ..am starile aste de blonda data jos din masina doar cand sunt la munca si ma plictisesc). Daca pana acum spuneam ca omul filozofeaza doar cand sta pe wc acum am juns la concluzia ca o face si atunci cand se plictiseste

Trist dar adevarat.

E ciudat sa privesc acum luna de pe alta parte si s ama gandesc daca isi mai aduce cineva aminte de mine acolo in tara aia deasupra Balcanilor.

Oare ce trebuie sa fac sa impac si capra si varza si ce am in inima si ce am in stomac dar mai ales ce am in mazga aia cenusie.

Ah , stiu ca v’am plictisit cu blogul asta si ca niciodata nu spun nimic concret, cine vrea il citeste cine nu macar face efortul si sta departe de el J

:)


1 comentarii:

Darkye spunea... octombrie 22, 2009 3:36 p.m.

Eu imi aduc aminte de tine,bre >:)

Remember Madagascar :D I like to move it,move it \:D/

>:D<:*

Trimiteți un comentariu